Kako je saopćeno iz APH, već je u više navrata ukazivano kako se radi o jednom od najprometnijih puteva u zemlji i zastoji u saobraćaju zasigurno bi rezultirali ogromnim štetama za privredne subjekte u cijeloj zemlji.

- -

– Podjednako bi se to odrazilo na poduzetnike s područja Mostara, Jablanice i Konjica, kao i svih drugih mjesta Hercegovine, ali i na trgovce sa šireg područja koji gravitiraju ovom dijelu naše zemlje, na turističke i ugostiteljske firme, te na sve one kompanije čija je djelatnost vezana za promet ljudi i dobara. Da je to tako, odnosno da je bojazan poduzetnika opravdana i realna, svi smo se osvjedočili na primjeru obnove tunela Vranduk – navodi se u saopćenju.

Dodaje se da ne treba ni podsjećati da bi privredu u cjelini, koja već trpi velike posljedice uzrokovane epidemijom koronavirusa, pogodio dodatni udarac od kojeg bi se još teže oporavljala.

– Ovoga bi puta posljedice bile još složenije, jer je ekonomija, prema svim službenim pokazateljima, kako Vlade FBiH, tako i neovisnih analitičara, već dosad snažno uzdrmana.

APH podsjeća kako je nedavno Vlada FBiH pristala na rješenje izgradnje novog tunela, umjesto rekonstrukcije postojećeg.

- -

– U smislu ove inicijative koju upućujemo nadležnima, već su reagirala i druga relevantna udruženja, uz argumentirano ukazivanje na svu moguću rizičnost zaustavljanja saobraćaja ispred tunela Crnaja – iz dana u dan – u dužem vremenskom razdoblju, te u periodu kad na toj dionici zimski uvjeti ionako ne pogoduju regularnom odvijanju saobraćaja – saopćeno je iz APH.