Ceste Federacije BiH ruše sve rekorde – u rikverc

Preporučujemo

Usporen i otežan saobraćaj i čekanja u koloni i u narednim danima i mjesecima će zadavati glavobolje vozačima koji se nađu na magistralnoj cesti Sarajevo – Tuzla, tačnije na prevoju Karaula.
U toku su radovi na dionici Kladanj – Podpaklenik i dalje traju, a izvođač radova probio je i drugi rok. Završetak izgradnje moderne saobraćajnice sa tri trake trebala je biti završena do kraja novembra.

Radovi na magistralnoj cesti Sarajevo – Tuzla traju od 2014. godine, dvije faze do sada su završene, dok se i trećoj nazire kraj. Drugi rok za završetak radova koji je bio do 31. oktobra ove godine je probijen.

Planirani rok finalizacije treće faze projekta je ponovo prolongiran, a pod uvjetom povoljnih vremenskih prilika, završetak radova se prema najavama iz Cesta Federacije BiH može očekivati krajem novembra ove godine.

- -
Kompletiranjem treće faze radova bit će zaokružena cjelina ukupne dužine od 4,5 kilometara moderne ceste koja će imati tri trake, od kojih je jedna predviđena za kretanje sporih vozila, što je vrlo značajno za odvijanje prometa na ovom prevoju, pogotovo u zimskim uvjetima.

Vrijednost treće faze projekta je 9 miliona i 974 hiljade KM, a pored mostova u dužini od 280 i 120 metara činila je još i izgradnja dodatnog dijela trase ukupne dužine 1,5 kilometara.

Ugovor za završetak radova na izgradnji magistralne ceste M-18, dionica Kladanj – Podpaklenik na prevoju Karaula za treću fazu potpisan je 2. februara 2018. sa izvođačem JV Euro-Asfalt d.o.o. Sarajevo & ŽGP d.d. Sarajevo.

Ranije je bilo najavljeno da će radovi biti završeni do kraja jula 2019. godine. To se do danas nije desilo, a vozači nerijetko negoduju zbog saobraćajnih gužvi koje se dešavaju na prevoju Karaula.

Očigledno je da svaki projekat kojeg se prihvate Ceste Federacije BIH umjesto da se završi i prije roka za završetak radova i idu naprijed, njihovi projekti konstantno se kreću u rikverc.
Navikli su iz Cesta na konstantna kašnjenja i zastoje u radu o čemu je Index.ba ranije pisao.
Gužve i mnoštvo nelogičnosti kada su u pitanju radovi na tunelu Vranduk, višemjesečni saobraćajni kolapsi, višemilionski gubitci privrednika nisu djelovali na to da iz Cesta FBiH krenu trezvenije raditi i razmišljati. A ako ne nastave učiti na svojim greškama svaki naredni projekat za koji se iz Cesta  FBiH odluče mogao bi završiti neslavno uz svakodnevno maltretiranje i ovako nervoznih vozača.
(Index.ba)

Najnovije

Ročište optuženicima Dodiku i Lukiću ponovo odgođeno, ovaj put za 17. april

Nastavak suđenja predsjedniku bosanskohercegovačkog entiteta Republika Srpska Miloradu Dodiku i vršiocu dužnosti direktora Službenog glasnika RS-a Milošu Lukiću pred...