Facebook, Twitter i Instagram predstavljaju novosti

23

Facebook Watch  je video platforma pokrenuta u SAD-u prije godinu dana koja želi korisnicima pomoći u otkrivanju novih TV sadržaja na osnovu onoga što prijatelji i kontakti gledaju.

Facebook je u ovu, milijardu dolara tešku, pustolovinu htio krenuti u rivalstvo s Amazonom, Netflixom i YouTubeom. Ne zna se hoće li Watch ikad moći parirati spomenutima, pogotovo kad se uzme u obzir da većina korisnika najpoznatije društvene mreže ni ne zna da Watch postoji.

Twitter će imati neobičnu opciju

Twitter testira opciju kojom bi počeo preporučivati koje bi korisnike tviteraši mogli prestati pratiti. Dakle, dok iz socijalne mreže u odlomku iznad stalno govore kako je cilj povezivanje ljudi, Twitter se odlučio na obrnut potez. Njegovi algoritmi će korisnicima govoriti koji im profili više nisu zanimljivi. Tvrde kako žele pomoći ljudima da im se prikazuju samo one informacije koje su za njih bitne.

Instagram radi na sigurnosnim poboljšanjima

Opcija About this Account će biti dostupna na svakom instagram profilu. Time će biti vidljive informacije poput datuma kada je kreiran račun, država iz koje dolazi, ostali računi sa zajedničkim pratiteljima, bilo koja promjena korisničkog imena u proteklih godinu dana i svi oglasi koji se trenutno prikazuju. To bi trebalo pomoći u razlikovanju autentičnih računa od onih koji su lažni.