Gdje ide 8 miliona KM, čemu kamere u starim tramvajima: Marić postavio brojna pitanja o GRAS-u, ministar Fišo bez konkretnih odgovora

Preporučujemo

Zastupnik u Skupštini Kantona Sarajevo Zvonko Marić na današnjoj sjednici postavio je pitanja resornom ministru Muji Fiši vezana za poslovanje KJKP GRAS. Marića je zanimalo na osnovu čega se došlo do cifre od 8 miliona KM za zatvaranje tramvajskih

-2009.g. trebalo je 30.000 KM da se zatvori tramvajsko stajalište na Ilidži, a sada za zatvaranje 23 ako se razdijeli iznos od 8 miliona KM, onda za samo jedno stajalište treba 300.000 KM. Zanima me po kojim parametrima, kriterijima, standardima se došlo do ovakvog izračuna, posebno što ovo nije moguće uraditi bez rekonstrukcije tramvajske pruge, pitao je Marić.

- -
Ministar Mujo Fišo na današnjoj sjednici Skupštine KS

Ministar Fišo je dao sljedeći odgovor:

-Na Ilidži je urađeno zatvaranje kao što će se uraditi i sada. Uvodi se električni system naplate karata, kamere u tramvajima, zaštita stanovnika na stanicama, jer imamo stalno udese. Nedavno se džip zabio u tramvajsko stajalište. Zavod za izgradnju KS je uradio proračun.

Marić je replicirao:

-Ministre Fišo, pruga je u katastrofalnom stalnju. U promet su pušteni trodijelni turski tramvaju koji dodatno uništavaju prugu jer nisu odgovarajući. Vrlo je interesantno da se u češke tramvaje stare nekoliko decenija postavljaju skupe kamere. Cijene su enormne, a bez rekonstrukcije pruge, ponavljam sve je to nemoguće. I na koncu šta je sa tenderima, sa strategijom.

- -

Marić nije bio zadovoljan poprilično nerazumljivim odgovorima ministra Fiše, te mu je poručio da je ubuduće najbolje da zastupnici saslušaju šta ministar ima kazati, da odšute i ne postavljaju pitanja.

Privremeni upravitelj GRAS-a Haris Gušić, također se uključio u raspravu:

“Što se tiče zatvaranja stajališta i 150 kontrolora, trebate znati da kontrolori ne rade samo na tramvajskim, već i na minibuskim, trolebujskih, autobuskim stajalištima. U novoj sistematizaciji ćemo vidjeti imam li potrebu za njima ili ne”, rekao je Gušić, koji je govorio i i o plinskim vozilima

“Imamo 7 ili 8 plinskih vozila koja su u kvaru, ostale smo uspjeli popraviti. U planu nabavke za prošlu godinu imali smo šest plinskih vozila, a mi smo nabavili 26. U planu nisu bili rezervni dijelovi, plan nabavke je u toku i mi ćemo krenuti sa nabavkom dijelova. Bez plana nabavke nije moguće pokrenuti tender, a bez tendera nema rezervnih dijelova”, rekao je Gušić.

(Merima Druškić)

 

Najnovije

Na tržištu BiH: Toksini pronađeni u raženom brašnu porijeklom iz Litve

Agencija za sigurnost hrane Bosne i Hercegovine je putem Sistema brzog uzbunjivanja za hranu i hranu za životinje obaviještena...