GRAS i dalje tone: Najveći dužnik u državi, dug za PDV skoro 22 miliona KM

Preporučujemo

Uprava za indirektno oporezivanje Bosne i Hercegovine početkom januara objavila je novu listu najvećih dužnika po osnovu poreza na dodatnu vrijednost. I dalje, najveći dužnik u državi sa neuplaćenih 21 milion i 753 hiljade KM je KJKP GRAS.

U januaru 2014. godine, dug ovog preduzeća po osnovu neuplaćenog PDV-a iznosio je 6,648 miliona KM. Za četiri godine povećao se za 15 miliona!

- -

U junu prošle godine, Vlada Kantona Sarajevo imenovala je Harisa Gušića za prinudnog upravnika KJKP GRAS d.o.o. Sarajevo, a premijer Elmedin Konaković kazao je tada da je to posljednji pokušaj da se GRAS spasi od stečaja. Istakao je da firmama poput GRAS-a “sami ne mogu pomoći ni Houdini ni Coepperfield”, ali da je Gušić najbolji izbor.

“Magistar je nauka, ima bogato iskustvo, nije nikada bio direktor, ali je rukovodio kompanijama koje se bave transportom i organizacijom prijevoza u Luksembrugu, Dubaiju i Francuskoj. Svidjele su nam se neke stvari. Na pitanje koje bi bili njegovi prvi potezi kazao je da treba vratiti povjerenje u GRAS, da radnici GRAS-a trebaju biti nasmijani prema svojim klijentima, da autobusi i tramvaji trebaju biti čisti, oprani i uredni i da se zna šta ko radi. Proveo je neko vrijeme u preduzeću radeći na analizi stanja, ima dovoljno informacija i ima dovoljno znanja. Vjerovatno nije svjestan specifičnosti GRAS-a, ali mi jesmo i pomoći ćemo mu da povuče prave poteze kako bi smanjio gubitke na mjesečnom nivou”, kazao je Konaković u junu prošle godine za Klix.ba.

Podsjećanja radi Vlada KS je 18.07.2017. Zaključkom, koji obuhvata 45 mjera, utvrdila Prijedlog za sanaciju i reorganizaciju KJKP GRAS, koji je izradio privremeni upravnik ovog preduzeća, zajedno sa Ministarstvom saobraćaja KS.

Zaključeno je tada da će privremeni upravnik u roku od devet mjeseci podnijeti izvještaj Skupštini KS o provedenim mjerama.

- -

Sarajlije koje redovno koriste prevozna sredstva GRAS-a najbolje osjete efekte pompezno najavljivanih mjera i „sposobnost“ Harisa Gušića da stanje u GRAS-u promijeni nabolje. Do sada jedino što su svi zapamtili jeste da je oprao tramvaje, mimo tendera ( dakle mimo zakona) kupovao autobuse za što je “keširano” milion KM, dok se trolejbusi iz 1984. godine raspadaju. Baš kao i oni donirani, poslijeratni.

Ne treba iznenaditi, kada se za koji mjesec pokaže, da je i imenovanje privremenog upravnika, tek jedno u nizu „jaranskih“ od kojega dobra ne vidješe ni uposlenici ovog kantonalnog preduzeća, a ni građani u Kantonu. A dug za PDV raste li raste.

(IndexBH)

Najnovije

WHO upozorio zbog širenja ptičije gripe na ljude

Svjetska zdravstvena organizacija izrazila je zabrinutost zbog širenja ptičjeg gripa H5N1, koji ima "izuzetno visoku" stopu smrtnosti kod ljudi. Nedavno...