GRAS: Ko će morati kupovati, a ko će se sa starim kuponima voziti do kraja ljeta

Preporučujemo

Zaposleni, zatim osobe koje se nalaze na evidencijama biroa za zapošljavanje i penzioneri koji su nedavno otišli u penziju, morat će kupiti kupone za juni za javni gradski prijevoz u Sarajevu, dok će martovski kuponi za studente i penzionere, šehidske porodice važiti do kraja ljeta, kazao je za Faktor Jakub Kubur, vršilac dužnosti direktora GRAS-a.

Na pitanje zašto se u gradskom prijevozu ne poštuju propisane mjere zbog koronavirusa, Kubur pojašnjava da je sve do putnika.

- -

– Mi poštujemo instrukcije Ministarstva saobraćaja KS, Zavoda za javno zdravstvo i Štaba civilne zaštite. Saobraća onaj broj vozila koji mi možemo trenutno da pustimo. Imamo nedostatak vozača i kontrolora kako bismo osigurali sve ono što se od nas traži – kazao je Kubur.

Istakao je da će sutra saobraćati veći broj vozila, a naročito tramvaja.

– Vjerujte, do putnika je da li poštuju socijalnu distancu. Ne može se nikome narediti. Ljudi hoće da se prevezu, neće da krenu ranije. Izgleda da svako “knapira” i onda se stvaraju gužve i nezadovoljstvo, i problemi koji nastupaju i dovode do zastoja saobraćaja. Nastojimo da to prevaziđemo i nadamo se da ćemo uspjeti – kazao je Kubur.

Istakao je kako očekuje da se održi sastanak sa predstavnicima Vlade KS kako bi se omogućilo zapošljavanje onih vozača koji su radili po ugovoru na određeno vrijeme.

- -

Podsjećamo, Vlada je dala odobrenje za prijem novih 78 radnika u ovo preduzeće.

Kubur ističe da je u Odluci Vlade navedeno da će se prijem vršiti isključivo putem javnog oglašavanja, i u skladu sa važećim zakonskim propisima.

– Važeći zakonski propisi kažu da se objavi oglas, pa kada se objavi oglas treba saglasnost Antikoruptivnog tima, pa saglasnost Sindikata, pa to traje sedam-osam dana, na oglas se prijave i oni koji nisu radili na određeno vrijeme, pa dok dobiju odluku, čeka se pošta dva-tri dana, pa ko se žali i čeka se period žalbe. I to traje. Za tri mjeseca ovi uposlenici gube status jer je većina njih blizu toga da zasnuju ugovor na neodređeno vrijeme. Po sili zakona, kome je produžavano na određeno vrijeme tri godine, poslodavac mora da napravi ugovor na neodređeno. S druge strane, fali vozača, gužve su i dalje, nezadovoljstvo putnika. Očekujemo sastanak sa premijerom, ministrom finansija, ministrom saobraćaja, sindikalnim predstavnicima i predstavnicima GRAS-a. Ima mogućnost da se produži ugovor za tri mjeseca ovim radnicima i bez javnog oglasa i tako bi se zaokružilo i problem sa nedostatkom kadra bi bio riješen – zaključuje Kubur, nadajući se najboljem ishodu.

Izvor: Faktor/Index.ba

Najnovije

Veliki dio Sarajeva cijeli dan bez vode, radovi neće biti gotovi do jutarnjih sati

Dijelovi Sarajeva od jutros su bez vode zbog izvođenja radova na uvezivanju dijela rekonstruisanog potisnog cjevovoda DN 700 za...