I kriza je šansa za izbornu kampanju

59

Kriza se obično definiše kao pojava s potencijalno negativnim ishodom. Međutim, PR (Public Relations) stručnjaci za krizne situacije vole reći da se uz pomoć određenih PR alata krize mogu okrenuti u svoju korist.

Krize privlače javnost i medije, te je vrlo bitno uzeti učešće i pomoći samom sebi, ali i stranci, da se publicitet u javnosti poveća.

Preporuka svih nadležnih institucija u svrhu prevencije širenja koronavirusa je da se ograniči kretanje stanovništva, ukoliko ono nije prijeko potrebno, te se apeluje na starije osobe da ne izlaze iz svojih kuća. Poznato je da je njihov imuniološki sistem znatno slabiji uslijed čega se organizam slabije suprotstavlja virusima. Svjesni toga, mnogi građani Sarajeva, ali i širom BiH i FBiH, su se odlučili solidarisati sa svojim starijim sugrađanima i komšijama, te im ponuditi pomoć u kupovini namirnica, plaćanju računa ili podizanju lijekova.

Priliku za izgradnju imidža u novonastaloj situaciji su vidjeli i akteri bh. političke scene. Jeste da su kretanja ograničena, a skupovi onemogućeni, međutim uz malu dozu dosjetljivosti i ta se prepreka može prevazići. Zašto ponuditi pomoć komšiji kao pojedinac, imenom i prezimenom, poput komšije iz susjedne kuće ili iz istog haustora, kad to možeš uraditi kao član političke stranke? Benefiti su veći, dva u jedan – promocija i samopromocija.

Ovih dana društvenim mrežama kruže apeli za pomoć stanovnicima Kantona Sarajevo dvije stranke, NiP-a i Nezavisnog bloka. Narod i pravda od formiranja nove Vlade Kantona Sarajevo kao da i ne postoji. Pala Vlada – pala stranka. S druge strane, Nezavisni blok je objavama podsjetio na svoje postojanje sve one koji su se pitali da li se tzv. “Šepićeva stranka” ugasila. Ugašena nije i srdačno se stavlja na raspolaganje svom glasačkom tijelu, i onom koje bi to moglo postati.

Ovo je samo jedan dio objava koje pokazuju na koji način se mogu prikupiti politički poeni, po receptu prepisanom od lijevo orjentisanih stranaka.

(Index.ba)