IZ LUTRIJE BIH POTVRĐENO Konakovićeva bivša firma Sport Centar za četiri godine dobila 320.000 KM, samo u 2010. 156.000 KM

730

-Nakon posljednjih javnih istupa premijera Kantona Sarajevo Elmedina Konakovića te rukovodstva JKP ZOI 84, kao i javnosti prezentiranih dokumenata vezanih za “poslovanje” premijerove privatne firme i ovog javnog preduzeća, Kantonalni odbor SDP-a Sarajevo u svom saopćenju zahtijeva da Konaković odmah podnese ostavku na funkciju premijera i vrati sva dugovanja koja on i njegova privatna firma imaju prema ZOI 84, poručili su u novembru prošle godine iz Kantonalnog odbora SDP BiH.

Sam Konaković je u nekoliko navrata u javnosti izjavio da je osnovao Sport Centar, te da je kasnije navodno izašao iz te priče u kojoj je ostao sam njegov prijatelj i poslovni partner Hadis Zubanović. Pravno jeste obrisan u sudskom registru, ali je pitanje da li je i formalno, jer logično je zapitati se, ko to nekome, ma koliki prijatelji bili, na lijepe oči poklanja uhodan biznis.

U vrijeme dok je Konaković bio odgovorna osoba, 2010. godine, ali sudeći i prema dokumentaciji objavljenoj na Žurnalu i 2012. godine, Sport Centar je od Lutrije BiH putem pregovoračkog postupka dobio desetine hiljada maraka.

Inače, Sport Centar je likvidiran 22. decembra 2014. godine, a Konaković je imenovan za mandatara Vlade KS samo dva mjeseca poslije. Odgovorno lice Hadis Zubanović, osumnjičen je za utaju poreza i pranje novca u akciji “Zadruga”. Ko će platiti dugove Skenderiji i ZOI 84′ sada kada je Sport Centar likvidiran? I zašto je likvidirana firma koja je za samo četiri godine od Lutrije BiH, ne računajući druge klijente, naplatila 320.000 KM? I na koncu, zašto je aktuelni premijer ostao dužan plate novinarima koji su radili nekada u Sport Centru?

Iz Lutrije BiH za Index je potvrđeno da je u periodu od 2010. do 2013. godine, ekonomski bila najisplativija jedina ponuda koja je bila, a to je Sport Centra.

Odgovor iz Lutrije BiH prenosimo u cjelosti:

– Zakonom o javnim nabavkama BiH definisano je da se ugovori mogu dodjeljivati putem pregovaračkog postupka bez objave obavještenja kada zbog suštinskih, tehnički dokazivih ili umjetničkih razloga ili zbog razloga koji se odnose na zaštitu ekskluzivnih prava, ugovor može dodjeliti samo određenom dobavljaču. Zakonom nije definisano do kojeg iznosa se može ići u pregovarački postupak bez objave.

Lutrija BiH je u  2010. , 2011. , 2012. i 2013. godine zaključila ugovore sa Sport Centrom putem pregovaračkog postupka bez objave, koji je za predmet ugovora imao reklamnu podršku kladionicama Lutrije BiH i zakup prostora za oglašavanje sedmične ponude kladionica. Taj vid prezentacije ponude kladionice Lutrije BiH bio je zamjena za bilten, odštampane primjerke novina Lutrija BiH je distribuirala na svoja uplatno-prodajna mjesta gdje su bile dostupne igračima kladionice Lutrije BiH. Taj vid oglašavanja i prezentacije kladionica na prodajnim mjestima prestaje 2011. godine.

U to vrijeme (2010.) Lutrija BiH je krenula sa novim vizualnim identitetom kladionica. S obzirom da je na tržištu bio veliki broj priređivača igara na sreću putem kladionica, a u cilju promocije svojih Sportskih kladionica, Lutrija BiH je imala potrebu za objavljivanjem sedmičnih pregleda najaktuelnijih sportskih događaja zatim tabela liga, ponude kladionica Lutrije BiH i statističkih podataka odigranih utakmica  koji su  potrebni svim igračima ove igre. Sport Centar je u to vrijeme bila jedina sportska revija koja je izlazila jednom sedmično i to na kvalitetnoj kolor štampi. Ciljna skupina ovog lista je bila sportska javnost što odgovara ciljnoj skupini naše igre sportskog klađenja.

Iznos ugovora iz 2010.godine bio je 156.064,26 KM ; 2011.godine 124.857,90 KM. 2012.godine 24.000,00 KM; 2013.godine 24.000,00 KM.  Svi iznosi su bez PDV-a.

Uzimajući detaljan pregled ugovora npr. iz 2010 godine. koji je iznosio 156.064,26 KM , Sport Centar je za 12 mjeseci izvršio sljedeće usluge : Zakup stranica (12 stranica-sedmično) 93.600,00 KM; Logo na naslovnici 3.120,00 KM ; Otkup revije SportCentar-1.500 komada sedmično koje su se distribuirale na uplatno prodajna mjesta LBiH 50.000 KM ;  Zakup glavnog banera 1.196,00 KM ; Brendiranje savjeta za kladioničare – portal 260,00 KM ; Jingl u emisiji SportCentar sa Marjanom Mijajlovićem 468,00 KM ; Jingl najava/odjava vijesti 1.170,00 KM.; SportCentar caffe,brendiranje caffea i pozicioniranje Lutrije BiH 6.250,00 KM.

Sličan ugovor bio je i 2011.godine, dok se 2012. i 2013.godine ugovor zaključuje samo na usluge promocije kladionice Lutrije BiH na web portalu SportCentar.

(Edina Latif)