Mitovi o kiseloj vodi u koje morate prestati vjerovati

165

1. MIT: Kisela voda ne hidratizira poput obične vode

Smatralo se da ugljični dioksid u kiseloj vodi sprečava da tijelo apsorbira vlagu iz mineralne vode, ali istraživanje je pokazalo da to nije istina. Ustvari, jedna studija zaključila je da je ovavoda jednako dobro okrijepila vježbače poslije intenzivne tjelovježbe kao i obična voda.

2. MIT: Kisela voda loša je za zube i kosti

Ugljična kiselina, koja nastaje kada se spoje voda i ugljični dioksid, može naštetiti zubnoj caklini, ali da bi se to dogodilo morali biste svaki dan popiti enormno puno mineralne vode (oko šest litara). Osim toga, studija koja je proučavala povezanost napitaka s mjehurićima i smanjenje gustoće kostiju kod žena, sve vrste mineralne vode dobile su zeleno svijetlo, piše zadovoljna.hr.

3. MIT: Kisela voda nije toliko dobar pomagač kod mršavljenja kao obična voda

Kisela voda može izazvati privremenu nadutost i, na duge staze, to može pozitivno djelovati na vašu figuru. Istraživanja su pokazala da mineralna voda čak učinkovitije stvara osjećaj sitosti od obične vode, pogotovo ako je pijete na prazan želudac, što znači da je odličan pomagač kod mršavljenja. Samo izbjegavajte verzije kisele vode s umjetnim zaslađivačima koje zapravo mogu povećati želju za slatkim.

4. MIT: Kisela voda uzrokuje žgaravicu

Kisela voda neće izazvati žgaravicu, ali može pospješiti već postojeću žgaravicu, zbog čega je u tom slučaju bolje izbjegavati je, odnosno piti samo običnu vodu, pogotovo uz jelo. Kisela voda nije dobra za žgaravicu jer mjehurići iz mineralne vode opuštaju donji otvor jednjaka zbog čega je želučanoj kiselini lakše vratiti se u jednjak što zatim uzrokuje žgaravicu.