Općina Stari Grad uvela aplikaciju kojom građani ocjenjuju rad službi

Preporučujemo

Općina Stari Grad uvela je aplikaciju putem koje građani mogu ocijeniti rad službi u ovoj općini, a na osnovu koje će se mjeriti zadovoljstvo korisnika usluga. Građani od danas mogu ocijeniti kvalitet pruženih usluga u službama sa urbanizam, investicije i komunalne poslove, inspekcijske poslove i u šalter-sali. Ocjenjuje se rad i odnos uposlenika službe, dostupnost informacija i vrijeme rješavanja predmeta.

Korištenje aplikacije i ocjenjivanje može se izvršiti anonimno, ali ukoliko korisnik aplikacije želi povratnu informaciju obavezno je ostavljanje kontakt podataka. Ocjenjivanje pružene usluge vrši se davanjem određenog broja ‘zvjezdica’ , od 1 do 5, a potom svaki korisnik ima mogućnost ostavljanja konkretnog komentara dužine do 160 alfanumeričkih znakova.

- -

Prema riječima općinskog načelnika Ibrahima Hadžibajrića, ovakva komunikacija sa građanima važna je kako bi se identifikovale sve prednosti i nedostaci u radu službi i usluga koje se pružaju građanima. „Nadam se da će građani koristiti ovu aplikaciju i dati nam povratnu informaciju o tome kako oni vide rad naših službi. Da bismo poboljšali naš rad i pružili građanima kvalitetnu uslugu moramo znati šta im odgovara, a šta smeta i raditi na poboljšanjima. Mjerenje zadovoljstva korisnika obaveza je koju nam nameće ISO međunarodni standard poslovanja i smatram da ćemo ovakvim otvorenim pristupom i komunikacijom doći do najboljih rješenja,“ kazao je Hadžibajrić.

Ocjenu mogu ostaviti pravna i fizička lica, u zavisnosti od usluge koja im je pružena. Ocjenjivanje rada općinskih službi vrši se online, a aplikacija je dostupna na općinskoj web stranici www.starigrad.ba.

Najnovije

Trasa autobuske linije Ilidža – Butmir – Kotorac će biti izmijenjena od 1. do 25. aprila

Trasa na autobuskoj liniji Ilidža - Butmir - Kotorac bit će izmjenjena od 1. aprila do 25. aprila ove...