SBF: Cijeli region se posmatra kao turistička destinacija

56

Svjetska turistička organizacija je prije nekoliko godina predviđala da će se BiH naći na drugom ili trećem mjestu po rastu dolazaka turista i evo dobro su predvidjeli, kaže Aida Terzić, direktorica Relax Toursa.

Na panelu o turizmu govorila je i Snježana Derviškadić, vođa projekta za regionalni razvoj i promociju turizma pod pokroviteljstvom RCC i koji je finansiran od EU.

Kazala je da je region postao prepoznatljiv na tržištu primarno po avanturističkom turizmu, “gdje se ne misli prvenstveno na adrenalin, nego na aktivnosti bazirane na otvorenom prostoru”, piše Oslobođenje.

Kao takav, region je već prepoznat, a posebno se može izdvojiti koncept Via Dinarica. Taj vid turizma je kombiniran sa kulturnim nasljeđem koji se bazira na nematerijalnom nasljeđu, odnosno tradiciji, muzici, kulturi i hrani. Iako je svaka zemlja prisutna sa svojom ponudom, cijeli region se posmatra kao turistička destinacija. Pri tome se kao naša najveća prednost može se izdvojiti bogato nasljeđe, prirodno i kulturno, s tim da predstoji još mnogo posla da se sve to bolje uveže, na kvalitetniji način prezentuje i promovira, istakla je Derviškadić.

​Dodala je da je podrška donatora značajna, a akcenat je na razvoju regionalnih turističkih ruta baziranih na kulturnom nasljeđu i avanturističkim programima i promocija tih programa na međunarodnom tržištu.

Aida Terzić, direktorica Relax Toursa i hotela Pino.istakla je da jedna turistička organizacija sama ne može puno uraditi.

– Mi kao prva privatna turistička agencija proteklih 10 godina posjećivali smo sve najvažnije sajmove turizma u svijetu, od Berlina i Londona, pa do Dubaija. Svjetska turistička organizacija je prije nekoliko godina predviđala da će se BiH naći na drugom ili trećem mjestu po rastu dolazaka turista i evo dobro su predvidjeli. Konkretno, u našoj kompaniji smo mi to i osjetili nakon što smo se povezali na panelu sa regijom gdje nudimo našim turistima balkanske ture, gdje povezujemo Crnu Goru, Hrvatsku, Albaniju i Makedoniju. Upravo ovo povezivanje se pokazalo kao najinteresantnije, jer turisti u svom desetodnevnom putovanju imaju priliku da obiđu sve ove zemlje, da osjete razne kulture i religije, ali i da vide i zimski i ljetni turizam, pojasnila je Terzić.

Govoreći o ljetnom turizmu, kazala je kako je hotel Pino pokazatelj da turisti ne dolazi samo zimi na naše planine, već i ljeti.