Od početka pandemije koronavirusa, najčešće slušamo savjete kao što su: držite distancu sa drugima, ostanite kod kuće i često perite ruke.
Kako bi se solidarisali sa svojim kupcima, neki brendovi su otišli korak dalje u kreativnom
razmišljanju pa su osmislili nove, zanimljive logoe.
Njihovi zaštitni znakovi su sada, ukratko rečeni,
“distancirani”.
McDonald’s, Coca-Cola, Audi i VW samo su neke od svjetskih korporacija koje promovišu “društveno distanciranje” putem redizajniranih logotipa.
Iz najpoznatijeg lanca brze hrane na svijetu, ipak kažu da su uprkos “trenutnom distanciranju” ljudi i njihovog redizajniranog slova M, oni uvijek tu za svoje kupce.
Bilbord Coca-Cole na Times Squareu promoviše socijalnu distancu usred pandemije koronavirusa. Logo Coca-Cola prikazuje svako slovo odvojeno uz slogan “Ostati odvojeno je najbolji način da ostanete povezani.”
Dvije automobilske kompanije podjednako zastupljene na tržištu, Audi i Volkswagen prilagodili su svoje logotipe za društvene mreže.
Audi je u kratkom videu odvojio svoja četiri prstena u kojima je ljudima rečeno da ostanu kod kuće i drže distancu.
Volkswagen je promovisao sličan video s inspirativnim porukama, razdvojivši V i W.
Nike je pokrenuo veliku društvenu kampanju sa svojim globalnim popisom zvijezda sportaša, uključujući NBA igrača LeBrona Jamesa i golfera Tiger Woodsa.
U proteklih nekoliko sedmica sportski teren je prazan zbog pravila društvenog distanciranja i zabrane velikih okupljanja. Nike kampanja potiče ljude da se igraju iznutra. Nike je zbog virusa morao zatvoriti nekoliko svojih globalnih prodavnica.
Index.ba