Zdrav početak dana: Četiri ideje za savršen doručak

57

Predlažemo vam nekoliko opcija za zdrav, ukusan i jednostavan doručak:

Ovsena kaša Ovsenu kašu je najbolje pripremiti noć ranije, i ostaviti u frižideru. Ovaj doručak je prava “proteinska bomba”, sa kojom možete da kombinujete mnogo namirnica. U zdjelu sipajte šoljicu ovsenih pahuljica, mlijeka, dvije kašike jogurta i bademe. Ujutro možete da dodate i svježe voće. Ovakav doručak će vam dati energiju za cijeli dan.

Proteinske palačinke Proteinske palačinke možete da napravite od ovsenih pahuljica, posnog sira, proteina surutke i bijelanaca. Prave se isto kao klasične palačinke, a možete da ih jedete sa bilo kakvim punjenjem. Probajte verziju sa pasiranim borovnicama ili bademovim/kikiriki puterom i bananama.

Fritata Ovaj doručak je sličan klasičnom omletu, ali se sastojci (povrće po želji, sir) miješaju sa umućenim jajima, pa se onda zajedno peku. Jajima dodajte bijeli luk, maslinovo ulje i usitnjeno povrće i na kraju sve prekrijte sirom i zapecite u rerni, piše index.hr.

Tost sa avokadom Iako je skupa, ova namirnica je izuzetno kvalitetna. Bogata je kalijumom i magnezijumom koji doprinose smanjenju krvnog pritiska, piše self.com. Možete, na primer, da ogulite i zgnječite avokado, dodati malo soli, bibera i kašičicu soka od limuna i nanesete ovaj namaz na tost. Ili kombinujete avokado sa tunjevinom ili humusom. U svakoj varijanti je ukusan!